30 Ekim 2012 Salı

Nerede Başladı Nerede Bitti


Selam ben 1.73 boyunda 28 yaşında bir erkeğim. Mallarımız yangından kurtarıldığından islenmişti. İşyerimizin önünde indirimli satışlar için bir pazar yeri kuruldu. Satışlarda kullanılmak üzere yazar kasalarda önüne çıkarıldı. Alışveriş yapanlar o kadar kalabalıktı ki neredeyse kasaların üzerine çıkacaklardı. Kasiyer arkadaşlar kasaların düşmesinden korkarak çalışıyorlardı. Müşterilere engel olmak neredeyse mümkün değildi. Güvenlikçi arkadaşlarda pasif kalmışlardı. Bu kargaşada tabi ki taciz olayları oluyordu. Öyle ki neredeyse tüm bayanlara ellenmişti. Erkekler fırsat bu fırsat kadınların götünü, amını, göğüslerini mıncıklamaktan mest olmuşlardı. Tabi ki biz bunu yaparken yakaladığımızı dışarı atıyorduk. Sıkışıklığı tam anlamıyla anlatmak gerekirse kendi cebinize elinizi sokmak için beş dakika uğraşmanız gerekiyordu. Bu kargaşada arkadaşlarla bir bayan dikkatimizi çekti. Kadın tepeden tırnağa beyaz giyinmişti. Kadını biz cephesinden görüyorduk. Kocaman göğüsleri ve beyaz pantolonundan belli olan amcığı bizi tahrik etmişti. Arkadaşlarla onu seyrederken arkasını dönmesiyle bizim kahkaha patlatmamız bir oldu.
Çünkü kadının göt yanaklarının ikisinde de simsiyah beş parmak izi çıkmıştı. Biz ona gülerken bir kargaşa oldu ve kasiyerden bir feryat yükseldi. Birisi yazar kasasını devirmişti. Bir anda güvenlikçi arkadaşların yapmaktan korktuğunu yaptım ve kalabalığın önüne geçtim. Kollarımı iki yana açarak herkesi geriye itmeye başladım bir yandan da geriye gitmeleri için bağırıyordum. Bu kasiyer arkadaşların çok işine yaramıştı biraz sonra tekrar satışa başlamışlardı. Ben bunun işe yaradığını görünce yüzümü kalabalığa doğru dönerek tutacak karşılıklı iki yer buldum. Böylece herkesin geçmesini engellemiş oldum. Sırası geleni geçirip kasaya gönderiyordum. Bir ara müşteriler iyice yüklenmeye başladılar ve beni sıkıştırmaya başladılar bende kendimi yana çekerek kasanın bulunduğu masaya yaslandım sol kolumla da karşıdaki paravanı tutuyordum. Böyle daha rahat olmuştu arkamı sağlama almıştım. Müşteriler yüklendikçe soldan birer kişi salıyordum ama halkımızdaki bir şeyden dolayı sırayı bozmuşlardı. Yan yana beş kişi duruyorlardı artık ama ben tek tek geçiriyordum.
Bu sırada çok güzel bir kız karşıma gelmişti arkasında bir bayan daha vardı ve kıza yüklendikçe kız bana yaslanmak zorunda kalıyordu. Sarışın 1.65 boylarında ela gözlü bir kızdı. Son derece seksi bir fiziği vardı. Altına diz üstü bir etek üstüne de askılı bir body giymişti. Ben önceleri hiç bir şey düşünmemiştim bu kızla ilgili. Çünkü son derece zor bir görevi üstlenmiştim. Arkasındaki kadın bastırdıkça kızla tek vücut olmuştuk. Göğüsleri hayli büyüktü ve benim göğsüme baskı yapmaya başlamıştı. Parfüm kokusu son derece tahrik ediciydi. Bir elinde aldığı ürünler kasaya ulaşmaya çalışıyordu. Diğer elinde ise bir şey yoktu ve tutunacak bir yerler bulmaya çalışıyordu. Ben arkamdaki masayı göstererek oradan tutabileceğini söyledim. Dediğimi yaptı ve kolu koltuk altımdan geçtiğinden bana sarılmış gibi duruyordu.
Sonradan annesi olduğunu öğrendiğim arkasındaki kadınınsa bir şeyden haberi yoktu çünkü arkasında bir adam vardı ve kadını sıkıştırıyordu. Adam halinden gayet memnundu çünkü muhtemelen yarağını kadının götünün arasına yerleştirmişti ve arkadakilerin baskısıyla yerinden oynaması mümkün değildi. Kadında pek şikayetçi değildi. Çünkü adama hiç ses çıkarmıyordu. Bir ara adamın kadının sol göğsünü yokladığını gördüm ama yanındaki kadın görünce elini çekti. Adam terlemeye başlamıştı, kadına baktığımdaysa göğüslerinin hızlı hızlı inip kalktığını gördüm. Bayağı hoşlanıyordu. Bu arada kızı bana yapışmış vaziyette sırasını bekliyordu. Ben arkasındakileri izlerken ister istemez yarağım kalkmaya başlamıştı. Kızın bir şey demesinden korkarak duruş şeklimi değiştirmeye çalışıyordum.

Ama ne mümkün, öyle kalabalıktı ki kımıldayamıyordum bile. Sırayı sol taraftan ilerlettiğimden kimsenin bu olanlardan haberi yoktu. Ve anne kıza sıra geleceği de yoktu. Son bir hamle daha yapmaya çalıştım ama olmadı aksi gibi kız kalkan yarağımı hissetmişti. Ufaktan gülümsemişti. Onun gülümsemesiyle ben rahatlamıştım çünkü yarağım onu rahatsız etmemişti. Kız önceleri annesinin etkisiyle bana yaslanıyordu ve biraz kendini geriye çekmeye uğraşıyordu. Ama yarağımı hissedince bunu bırakmıştı. Artık iyice yaslanıyor kendini bana doğru itiyordu beni tahrik ettiğini düşündüğünden bacağını yarağıma doğru bastırıyordu. Ama beni o değil aslında annesinin hali tahrik etmişti. Ama bundan kızın haberi yoktu tabi ki. Bende kızdan cesaret alarak kendimi ona doğru bastırıyordum.
Göz ucu ile annesine baktığımda kadının gözlerini kapamış olduğunu gördüm. Dikkatlice bakınca adamın kadının amını avuçladığını gördüm. Kadının sağ tarafından elini uzatmış amına doğru uzatmış, böylece soldaki kadının bir şey görmesini engellemişti. Kadının amını parmaklıyordu anlaşılan kadınsa hiç sesini çıkarmadan kendini adama doğru yaslıyor ve keyfine bakıyordu. Kızının durumundan hiç haberi yoktu yani. Ama kızın götüne yaslanmış olan annesinin amını mıncıklayan eli hissetmemesi mümkün değildi. Beklide bundan cesaretle annesinin bir şey fark etmeyeceğini bilerek rahat davranıyordu. Birden hiç beklemediğim bir şey yaptı ve arkamdaki masaya doğru uzattığı elini öne alarak yarağımın üstüne gelecek şekilde öne aldı. Bu çok hoşuma gitmişti. Çünkü yarrağıma elleyeceğini anlamıştım. Ben elleyeceğini düşünürken o kumaş pantolonumun üzerinden taşaklarımı tuttu. Taşaklarımla oynamaya başlamıştı. Resmen beni avuçlamıştı. Ben hala sırası gelenleri solumdan geçirmeye çalışıyordum bu arada.

Terlemeye başlamıştım. Kız beni çok zor bir durumda bırakabilirdi. Kasiyer kızlardan biri görebilir ve müdüre söyleyebilirdi. Buna rağmen kendimi kıza tamamen teslim etmiştim. Kız taşaklarımla oynamaya devam ediyordu. Elini hafif yukarı çekerek fermuarıma doğru uzandı ve indirmeye başladı. Niyeti iyice bozmuştu bense hiç istifimi bozmadan soldan gelenleri bırakmaya devam ediyordum. Kız fermuarımı indirip elini içeriye uzatmıştı bile. Külotumun üzerinden yarağımı tuttu. Birden 

0 yorum:

Yorum Gönder