30 Ekim 2012 Salı

Komşunun oğlu otobüste dayadı köküne kadar

Ben Antalya’da oturan 24 yaşında çok güzel vücut ölçülerine sahip bir bayanım. Vücudumu gören azar boşalır yani çok güzel bir vücudum var. Düne kadar bakireydim tek yaptığım şey mastürbasyondu ve onu da pek yapmadım aslında pek cinsellik içeren olayları sevmezdim. Evet olaya döneyim dün işten erken çıkmıştım eve otobüsle geliyordum o güne mi denk geldi bilmiyorum o saatte otobüs tıklım tıklımdı anlayamadım. Arkamda da bizim yan komşumuzun oğlu Erkan vardı onunla biraz muhabbet ettikten sonra o arkama geçmişti galiba fazla  porno izliyor oradan görmüş böyle bir watch porn bana uyguluyordu bana yol verir gibi. Benimde üstümde biraz mini kumaş bir etek vardı bilseydim böyle olacağını pantolon giyerdim ama olan oldu. Erkan arkamdaydı benim dolgun götüm onun yarağına değiyordu. Onun bu kadar büyük bir yarağı olduğunu bilmiyordum. Giderken otobüs daha da yolcu almaya başladı. Bu bana tamamen yapışmıştı genç olmasına rağmen çok hınzırdı yavaştan götümü ellemeye başladı. Ben dönüp bakış attım aslında hoşuma da gidiyordu
ama yan komşumun oğluydu. Hadi tamam dedim döndüm önüme tekrardan ellemeye başladı. Bende bu sefer bişey yapmadım çünkü devam ediyordu. Bense ona göre büyüktüm böyle bişey yapması doğru değildi. Bende buna nasıl izin verdiğimi anlamıyorum ama oldu bi kere Erkan cesaretlenmiş ki daha sert sıkmaya mıncıklamaya başladı. Bu biraz sinirimi bozmuştu ama bişey diyemiyordum. Vücudumu döndürmeye çalıştım çok kalabalıktı döndürseydim götüm başka erkeklerin önüne geliyordu hiç olmazsa bu tanıdık diye durdum bişey yapamaz diye yaptıklarına müsaade ediyordum ki baktım Erkan’ın eli çıplak baldırlarımda geziniyordu. Bu beni çok azdırdı yukarı çıkmasın diye dua ediyordum sesimi de çıkartamıyordum çünkü hem Erkan’ın hemde benim adım çıkar. Neyse benim biraz daha baldırlarımda devam etti sonra eli yukarı doğru çıkmaya başladı çok zevke gelmiştim içimdeki külotu aşağı indirmeye çalıştı. Götüm büyük olduğundan Erkan’ın işi uzun sürüyordu. Ben külotu tuttum önden bi bayan beni gördü karnım ağrıyor gibi yaptım fark etmedi. Ama elimi bırakmak zorunda kaldım Erkan külotu aşağı çekti ahh Erkan’ım o şekilde önüne sunulmuş lezzetli bir yemek gibiydim. Kocaman götüm onun elleriyle yoğruluyordu ben bir kere boşalmıştım. Erkan elini çekti herhalde boşalmamdan korktu. Ben tam ohh dedim bıraktı galiba ama sonra ellerinin eteğimin üstünden istemsiz temaslarını hissettim ve bir fermuar sesi geldi. Eyvah dedim 2 saniye sonra yarrağını götümde gezinirken hissettim Erkan 18 yaşındaydı bense 24 kendimi siktiremezdim ama canım çok istiyordu. Amım ateş gibi yanıyordu Erkan yarrağını amıma sürtmeye başladı. Kafamı çevirip kulağına amıma olmaz sakın dedim. Erkan onunla konuştuğumu görünce şaşırdı ve yanıt verdi tamam yavrumm sen merak etme diyordu. Onların evine gittim bi kaç kez çok sessiz bi çocuktu burda ortada götüm söz konusu olunca çok cesaretlenmişti heralde ama yarrağını hala amımda gezdiriyordu. Tekrar döndüm Erkan ne olur yapma amıma girme ben evlenecem kocam olacak dedim. Götümü sik ne olur Erkan’a beni götümden sikmesi için yalvarıyordum. Olamaz böyle bişey oda tamam karıcım kocan ben olurum o zaman dedi. Erkan ne olur koca götüm neyine yetmiyo dedim. Oda tamam dedi. İlk olarak hiç yarak görmemiş götüme yarağını dayadı ama yarrağı gerçekten büyüktü girmiyordu sonra eliyle açtırmaya çalıştı ilk olarak 1 parmak soktu sonra 2 ve 3 oldu. Götüm sanki delinmişti çok acıyordu ama bağıramıyordum bile ben ise şimdi yarrağı bekliyordum. Göt deliğim bayağı açılmıştı sonra yarağı dayadı götüme artık onundum benden 6 yaş küçük birinindim çok acı verici ve bir hamleyle soktu benden bi ahh sesi geldi otobüste kimse duymadı. Ama Erkan duymuştu ve kulağıma eğilerek Nilay ablacım bu zevk çok güzelde dedi az kalsın beni ele veriyordun şimdi senin cezanı vericem dedi. Bende daha ne yapabilir sikti zaten beni dedim ve anlamadan eli amıma gitmişti amımı parmaklıyordu ve iyice açtırdı amımı ben yapma dedim ne olur lütfen ama dinlemedi. Oda çok mutlu olmuştur kendinden 6 yaş büyük birini ve bu kadar güzel birini siktiğine sonra amıma giriverdi. Buda ilk başta acıdı ama sonradan yerini zevke bıraktı arabada ileri geri git gel yapıyordum beni belimden kavradı durduğun yerde dur anlaşılacak dedi. Bende tamam kocacım dedim. Artık kocam oydu bu olayların hepsi 20 dk. içinde olmuştu. 20 dk. içinde Erkan’a hem amımı hem götümü vermiştim. Sonra çıkardı yarağını ve ineceğimiz yere geldik. Ben apartmana girdim o dışarıdaydı asansöre bindim ve koşa koşa oda geldi benimle bindi. Neden yaptın bunu diye sordum oda daha bişey yapmadım dedi asansörü stopladı. Çok güçlüydü ellerimden tuttu ve bi çakı çıkardı seni burada keserim kimse duymaz dedi. Burda bir posta daha sikecem seni 24 lük güzelim dedi. Bende korkarak tamam dedim ama daha yeni siktiğinden dolayı çok acıyordu amım oda banane dedi biraz daha acısın dedi ve eteğimi yırttı eve nasıl girecektim bilmiyorum sadece aşağı sıyrılmış kilotla karşısındaydım. Amım gözlerinin önündeydi eğilip yalamaya başladı zonklayan amımı, sonra kalktı beni aynaya döndürdü ve arkadan amıma girmeye başladı bende 2 kez daha boşaldım asansörde tamamen soydu beni memelerimi yaladı. Sonra biri asansörü çağırdı telaşla giyinmeye başladım Erkan bırakmıyordu hala, eteğim zaten yoktu sadece bezi amımın üstüne koyuyordum o arada arkadan götümü okşuyordu ve asansörü stoplayıp bizim kata çıktık ben evime girdim oda evine gitti. Ben hala baba evinde kalıyordum annem bu hal ne ne oldu böyle dedi eteğin neden yok dedi bende anne asansöre takıldı falan dedim yuttular. Sonra odama geçtim kapıyı kilitledim giyinmedim. Sonra benim annemler Erkan’ın annesine oturmaya gidecekmiş gittiler ve evde yalnız kaldım. Sonra Erkan bizim eve geldi kapıyı çaldı açmadım sonra aradı telden bişey yapmıcam Nilay abla sadece özür dilemeye geldim dedi bende kapıyı açtım. İçeri girdi üstümü giyinmedim bile o kadar olaylardan sora görse ne olacak dedim. Sonra bacaklarımı okşamaya başladı bende hani bişey yapmıcaktın dedim oda son kez dedi olmaz dedim zorla aldı beni külotumu çıkardı ve kafam yatağa gelecek şekilde domalttı götüme girdi. Artık bende bıraktım tek cinsel yaşantım sadece Erkan’la olsun dedim ve içimden çıktı yarağını yalamaya başladım o günden sonra hep bize gelmesini söyledim artık kendimden 6 yaş küçük bi kocam var

1 yorum:

tolga dedi ki...

Merhaba ben istanbul dan tolga gerçekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar hanimlar numaram 0507 501 3555arayin mutluluga ulasin yarim kalmamak garanti gizlilik önemli

29 Ekim 2014 06:03

Yorum Gönder