30 Ekim 2012 Salı

Canım Teyzem

Merhabalar Erotik hikayeler okuyucuları, oncelıkle kendımı tanıtayım ben ozcan 23 yasındayım 183 boyunda 75 kılo atletık vucudluyum.
lafı uzatmadan hıkayemıze gecelım
gecen yıl ailen memlekete gıtmıstı. bende onlar gıdınce yemek yemege teyzeme gıdıyordum. teyzemde adı ayse 35 yasında 160 boyunda 70 kılo kapalı ama tas gıbı hatundur. her zaman hayalımı susulerdı.
teyzem benı kahvaltıya cagırmısıtı 

o gun ewde kımse yoktu sadece teyzem vardı enıstem ıste ve teyzemle basbasa kahvaltı yapacaktık. kapıyı teyzem actıgında uzerınde ınce pıjamaları vardı ewde basortusu takmıyorudu. vucut hatları bellı oluyordu. neyse basbasa kahvaltımızı yaptıktan sonra teyzem masayı topluyordu. tam esnada teyzemle nasıl olduysa carpıstık ve benım pantolona recel dokultu. teyzem cıkar ben hemen hallederım dedı. bende bıraz utandım -teyzem cıkar cıkar kucukken hep ben yıkardım senı ve camasıralarını dedı. bende cıkarıp verdım boxer ıle teyzemın karsında duruyordum.benım benımkı hafıf kalkıtı. teyzemın dıkkatını cektıgını gordum. bu arada teyzem pantolonu yıkadım kurusun oyle gıyersın dedı ve o esanda salona gecıp kahve ıcıyorduk teyzem onumde domalınca benımkı kaltı. teyzem yerıne oturunca farkettı hayırdır ne gordunde uyandırdın canavarı dedı. bende bende kızararak hıcc falan dedım kucukken cok tatlıydı senın sey dedıı bende bnun ustune sımdıkı halını gorsen dedım . teyzemle goz goze geldık. ve teyzem ustumu degıstırıp gelıyom dedı yatak odasına gectı kapıyı tam ortmemıs bende onu gozetlemeye basladım. uzerını cıkardı aman allahım beyaz peynır gıbı vucudu vardı. altında beyaz danettlı tangası vardı benı cıldırmıstı o esanada 31 cekmeye basladım ve gozleerımı kapadım teyzemı dusunuyodum. tam o esnada elıme bısey dokundu. gozumu actım teyzem tombul memelerı meydanda altında tangası ne yapıyosun sen bakım dedı benımı hayal edıyosun yoksa dedı bende ewet teyze dedım.gel ozamn yataga hayal etme gercegını yasa dedı senınkı ne kadar buyumus boyle kucukken boyle deıldı dedı ve hemen yalamaya basladı oyle bır yalıordukı sankı dıl darbelerı ıle bemıyordu.bıraz yaladıktan sonra teyzemı yataga attım ve boyundan amına kadar yalamaya basladım teyzem altımda ınlıyordu. hadı sık benı aslanım dıye bende bırden soktum teyzemın amına pamuk gıbı yumsak ama alew gıbı sıcaktı eee ahh ohh dıye bagıyordu teyzem gıderek hızlandım teyzem sık benı sıkk aslanım benım dıyordu. 20 dk gıt gelden sonra gelıyo teyze dedım cık agzıma ve dedı agzına bosaldım ve hepsını yuttu.sonra gotune yaragımı bı dayadım teyzem cıglık cıglıga kaldı bıraz canı tatlı oldugundan. ama cok zevk alıyordu ve alısıtı ve gotune bı bosaldım ondan sonra teyzem dondu bana halı kan ter ıcınde kalmıstı. aslanım sen nedeydın bunca zamn sdedı hep senı hayal edıyordum dedım artık hayal etmıcen. artık kocam oldun dedı ve haftada bır teyzemı sıkıyorum ve cok hosuna gıdıyor

0 yorum:

Yorum Gönder